Gepubliceerd op:
GENEMUIDEN – Voor mensen met een (meervoudige) beperking was er in Genemuiden nog geen aanbod op het gebied van beweging. Daar komt nu verandering in. De JP van den Bent Stichting en buurtsportcoach Martijn Jansen hebben de handen ineengeslagen.
Op 12 juni is er vanaf 18.30 uur een eerste bijeenkomst aan de Greente.
Lees het oorspronkelijke bericht op de site van De Stadskoerier.